PayU

 

 

 

 

Zakup na raty bez wychodzenia z domu!

Pożyczka udzielana jest za pośrednictwem PayU. 

 

Krok po kroku:

PayU

FAQ

1. Jak dokończyć przerwaną płatność?

Niestety, powrót do przerwanej płatności nie jest możliwy. Nie mamy również możliwości podania danych do dokonania ponownej wpłaty, ponieważ do każdej próby płatności przypisywane są indywidualne dane, tj. unikalny numer transakcji, numer rachunku odbiorcy i kwota zamówienia.

Przerwana transakcja zostanie anulowana automatycznie, bez obciążania konta:

- do 24 godzin – dla płatności kartą;
- do 5 dni – dla płatności BLIK i przelewów online oraz do 10 dni dla przelewów tradycyjnych

Należy ponownie złożyć zamówienie i spróbować zapłacić jeszcze raz.

 

2. W jaki sposób mogę anulować rozpoczętą płatność?

Jeśli płatność nie została dokończona, anulujemy ją automatycznie:

- po 24 godzinach, gdy wybrano płatność kartą
- po 5 dniach, gdy wybrano płatność przelewem, BLIK lub na raty

Jeżeli środki zostały już przekazane, skontaktuj się z nami w sprawie zwrotu.

 

Więcej szczegółowych informacji znajdziesz TUTAJ (pytania i odpowiedzi)

Produkt dodany do ulubionych.