Najczęściej zadawane pytania
P: Ile kosztuje dostawa?
O: Klasycznie: to zależy.
W przypadku mebli twardych koszt wysyłki zależy od ilości paczek, a meble tapicerowane w zależności od modelu.
Najprościej jest dodać wybrane produkty do koszyka i system automatycznie obliczy koszty dostawy. Więcej o kosztach dostawy znajdziesz tutaj: Koszty dostawy
Uwaga! Teraz darmowa wysyłka już dla zakupów od 1000zł!
P: Jaki jest czas realizacji?
O: Czas realizacji znajdziesz na stronie produktu. Jest podany w dniach roboczych i uwzględnia czas produkcji + czas dostawy.
P: Czy muszę płacić zaliczkę?
O: Nie, nie wymagamy żadnych zaliczek.
P: Czy mogę zamówić za pobraniem?
O: Jasne, gotówka przy odbiorze zawsze w modzie.
P: Czy mogę kupić na raty? Czy są 0%?
O: Pewnie, udostępniamy opcję rat. Wypełniasz wniosek elektronicznie w domu, a my nawet nie wiemy, że kupiłeś na raty. Aktualnie mamy promocję 10 rat 0%. Raty znajdziesz przy wyborze płatności zamówienia.
P: Zamówiłem. Czy dostanę informacje o dostawie?
O: Tak, poinformujemy Cię telefonicznie ok 2-3 dni przed dostawą. Dowiesz się w jaki dzień i w jakim przedziale godzinowym będzie kierowca, np. „poniedziałek w godzinach 12-16”.
P: Boję się wybrać tkaninę na podstawie samego zdjęcia. Macie jakieś rozwiązanie?
O: Pewnie, możemy wysłać Ci fizyczne próbki tkanin i to całkowicie za darmo. Wysyłamy je kurierem - średnio 3 dni i powinny do Ciebie dotrzeć.
Napisz do nas wiadomość z prośbą o próbki - podaj tkaninę i nr koloru oraz dane do wysyłki lub zamów TUTAJ
P: Czy mogę zobaczyć realne zdjęcia produktów?
O: Tak, wszystkie zdjęcia znajdziesz na naszych mediach społecznościowych. Album zdjęć na FB lub wyróżnione story na IG
P: Czy dostawa obejmuje wniesienie?
O: Nie, dostawa jest bez wniesienia. Informujemy ok 2 dni przed dostawą o szczegółach (dzień i szacowana godzina) aby można było się przygotować.