Najczęściej zadawane pytania

P: Ile kosztuje dostawa?
O: Klasycznie: to zależy.
W przypadku mebli twardych koszt wysyłki zależy od ilości paczek, a meble tapicerowane w zależności od modelu.
Najprościej jest dodać wybrane produkty do koszyka i system automatycznie obliczy koszty dostawy. Więcej o kosztach dostawy znajdziesz tutaj: Koszty dostawy

Uwaga! Teraz darmowa wysyłka już dla zakupów od 1000zł!

P: Jaki jest czas realizacji?
O: Czas realizacji znajdziesz na stronie produktu. Jest podany w dniach roboczych i uwzględnia czas produkcji + czas dostawy.

P: Czy mogę zwrócić meble? Jak mam odesłać 50 kilogramowe paczki?
O: Tak, możesz je zwrócić bez podawania przyczyny. My organizujemy odbiór z Twojego domu (pamiętaj jednak, że koszt wysyłki leży po Twojej stronie).
Wyjątkiem są meble robione specjalnie pod zamówienie oraz meble już przez Ciebie skręcone lub noszące ślady użytkowania (np. krzesła). W tych przypadkach zwrot może być niemożliwy. 

Dajemy 60 dni na testowanie mebli naszej produkcji. Jeśli nie spełniają Twoich oczekiwań, możesz zwrócić je bez podawania przyczyny.

P: Czy muszę płacić zaliczkę?
O: Nie, nie wymagamy żadnych zaliczek.

P: Czy mogę zamówić za pobraniem?
O: Jasne, gotówka przy odbiorze zawsze w modzie.

P: Czy mogę kupić na raty? Czy są 0%?
O: Pewnie, udostępniamy opcję rat przez PayU. Wypełniasz wniosek elektronicznie w domu, a my nawet nie wiemy, że kupiłeś na raty. Promocja 0% pojawia się raz na jakiś czas, ale zależy od PayU. Więcej informacji o ratach tutaj: Zakup na raty

P: Zamówiłem. Czy dostanę informacje o dostawie?
O: Tak, poinformujemy Cię telefonicznie ok 2-3 dni przed dostawą. Dowiesz się w jaki dzień i w jakim przedziale godzinowym będzie kierowca, np. „poniedziałek w godzinach 12-16”.

P: Boję się wybrać tkaninę na podstawie samego zdjęcia. Macie jakieś rozwiązanie?
O: Pewnie, możemy wysłać Ci fizyczne próbki tkanin i to całkowicie za darmo. Wysyłamy je kurierem - średnio 3 dni i powinny do Ciebie dotrzeć.
Napisz do nas wiadomość z prośbą o próbki  - podaj tkaninę i nr koloru oraz dane do wysyłki lub zamów  TUTAJ

P: Czy mogę zobaczyć realne zdjęcia produktów?
O: Tak, wszystkie zdjęcia znajdziesz na naszych mediach społecznościowych. Album zdjęć na FB lub wyróżnione story na IG

P: Czy dostawa obejmuje wniesienie?
O: Nie, dostawa jest bez wniesienia. Informujemy ok 2 dni przed dostawą o szczegółach (dzień i szacowana godzina) aby można było się przygotować.

Produkt dodany do ulubionych.