Żądanie z 216.73.216.112 nie może być obecnie obsłużone.

Jeśli jesteś właścicielem serwera i taki stan jest niepożądany:

  1. Zaloguj się do swojego panelu DirectAdmin.
  2. Wybierz domenę i przejdź do wtyczki WAF.
  3. Kliknij meble-north.pl -> Ustawienia, dla edycji polityki blokad.
  4. Kliknij meble-north.pl -> Dezaktywuj, dla całkowitego wyłączenia ochrony (nie zalecamy).

Kiedy adres IP jest zablokowany na lokalnej czarnej liście, dostęp możesz odblokować w panelu, wybierając opcję: WAF->meble-north.pl->Statystyki->Sprawdź adres IP, podając powyższe IP. Pamiętaj, że zapora WAF korzysta też z globalnych czarnych list. Jeśli adres trafi na listę globalną, zostanie z niej zdjęty po kilku dniach automatycznie. Jeśli nie chcesz czekać możesz wyłączyć sprawdzanie tych list w ustawieniach WAF -> Ustawienia -> Sprawdzanie list globalnych.

Kod diagnostyczny: Blacklisted (Blacklisted)

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

P: Ile kosztuje dostawa?
O: Klasycznie: to zależy.
W przypadku mebli twardych koszt wysyłki zależy od ilości paczek, a meble tapicerowane w zależności od modelu.
Najprościej jest dodać wybrane produkty do koszyka i system automatycznie obliczy koszty dostawy. Więcej o kosztach dostawy znajdziesz tutaj: Koszty dostawy

Uwaga! Teraz darmowa wysyłka już dla zakupów od 1000zł!

P: Jaki jest czas realizacji?
O: Czas realizacji znajdziesz na stronie produktu. Jest podany w dniach roboczych i uwzględnia czas produkcji + czas dostawy.

P: Czy muszę płacić zaliczkę?
O: Nie, nie wymagamy żadnych zaliczek.

P: Czy mogę zamówić za pobraniem?
O: Jasne, gotówka przy odbiorze zawsze w modzie.

P: Czy mogę kupić na raty? Czy są 0%?
O: Pewnie, udostępniamy opcję rat. Wypełniasz wniosek elektronicznie w domu, a my nawet nie wiemy, że kupiłeś na raty. Aktualnie mamy promocję 10 rat 0%. Raty znajdziesz przy wyborze płatności zamówienia.

P: Zamówiłem. Czy dostanę informacje o dostawie?
O: Tak, poinformujemy Cię telefonicznie ok 2-3 dni przed dostawą. Dowiesz się w jaki dzień i w jakim przedziale godzinowym będzie kierowca, np. „poniedziałek w godzinach 12-16”.

P: Boję się wybrać tkaninę na podstawie samego zdjęcia. Macie jakieś rozwiązanie?
O: Pewnie, możemy wysłać Ci fizyczne próbki tkanin i to całkowicie za darmo. Wysyłamy je kurierem - średnio 3 dni i powinny do Ciebie dotrzeć.
Napisz do nas wiadomość z prośbą o próbki  - podaj tkaninę i nr koloru oraz dane do wysyłki lub zamów  TUTAJ

P: Czy mogę zobaczyć realne zdjęcia produktów?
O: Tak, wszystkie zdjęcia znajdziesz na naszych mediach społecznościowych. Album zdjęć na FB lub wyróżnione story na IG

P: Czy dostawa obejmuje wniesienie?
O: Nie, dostawa jest bez wniesienia. Informujemy ok 2 dni przed dostawą o szczegółach (dzień i szacowana godzina) aby można było się przygotować.

Produkt dodany do ulubionych.