Please enter the email address you used to register. We will then send you a new password.
Dajemy możliwość testowania mebli naszej produkcji przez 60 dni. Jeśli nie spełnią Twoich oczekiwań, to możesz je zwrócić bez podawania przyczyny.
Zgłoś to do nas przez e-mail lub telefonicznie i zlecimy odbiór. Meble należy zapakować w ten sam sposób jak zostały dostarczone.
Dajemy Ci aż 60 dni na zwrot pozostałym mebli. Meble twarde (np. szafki nocne) nie mogą być skręcone.
Zgłoś to do nas przez e-mail lub telefonicznie i zlecimy odbiór.
Realizacja Door-to-Door - zgłaszasz reklamacją, a my robimy resztę.
Nie musisz samodzielni drukować etykiet i wysyłać towaru jak w standardowej formie.
Po prostu siedzisz w domu/pracy/ogrodzie/gdziekolwiek i zgłaszasz problem przez e-mail
Krok po kroku:
Nie wysyłaj paczek samodzielnie - my zorganizujemy transport, biorąc koszty na siebie.
Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 14 dni. Staramy się rozpatrywać zgłoszenia w ciągu jednego dnia.
Niestety czas realizacji reklamacji jest mocno uzależniony zaplanowanej od produkcji i może trwać nawet kilka tygodni.
Szczegóły reklamacji zawarte są w regulaminie http://meble-north.pl/content/3-regulamin w punkcie VII.
W przypadku jakichkolwiek pytań bardzo prosimy o kontakt.