Zwrot produktu
Klient ma prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym oraz fabrycznie zapakowane.
Informujemy, że zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie, czyli produkty nieprefabrykowane dostosowane do specyfikacji klienta. W praktyce dotyczy to wszystkich łóżek.
W przypadku pytań dotyczących zwrotów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Reklamacje
Realizacja Door-to-Door - zgłaszasz reklamacją, a my robimy resztę.
Nie musisz samodzielni drukować etykiet i wysyłać towaru jak w standardowej formie.
Po prostu siedzisz w domu/pracy/ogrodzie/gdziekolwiek i zgłaszasz problem przez e-mail
Krok po kroku:
- Zrób kilka zdjęć uszkodzenia/wady.
- Opisz sytuację + załącz zdjęcia + wypisz symbole uszkodzonych elementów (elementy opisane są w instrukcji).
- Wyślij wiadomość na naszą skrzynkę e-mail (kontakt@meble-north.pl).
Nie wysyłaj paczek samodzielnie - my zorganizujemy transport, biorąc koszty na siebie.
Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 14 dni. Staramy się rozpatrywać zgłoszenia w ciągu jednego dnia.
Niestety czas realizacji reklamacji jest mocno uzależniony zaplanowanej od produkcji i może trwać nawet kilka tygodni.
Szczegóły reklamacji zawarte są w regulaminie https://meble-north.pl/content/3-regulamin w punkcie VII.
W przypadku jakichkolwiek pytań bardzo prosimy o kontakt.