Dla zmówień złożonych po 11. listopada nie gwarantujemy ich dostawy przed świętami.

Meble naszej produkcji

Dajemy możliwość testowania mebli naszej produkcji przez 60 dni. Jeśli nie spełnią Twoich oczekiwań, to możesz je zwrócić bez podawania przyczyny.

Zgłoś to do nas przez e-mail lub telefonicznie i zlecimy odbiór. Meble należy zapakować w ten sam sposób jak zostały dostarczone.

 

Pozostałe meble (meble twarde)

Dajemy Ci aż 60 dni na zwrot pozostałym mebli. Meble twarde (np. szafki nocne) nie mogą być skręcone.

Zgłoś to do nas przez e-mail lub telefonicznie i zlecimy odbiór.

 

Reklamacje

Realizacja Door-to-Door - zgłaszasz reklamacją, a my robimy resztę.

Nie musisz samodzielni drukować etykiet i wysyłać towaru jak w standardowej formie.

Po prostu siedzisz w domu/pracy/ogrodzie/gdziekolwiek i zgłaszasz problem przez e-mail

Krok po kroku:

  1. Zrób kilka zdjęć uszkodzenia/wady.
  2. Opisz sytuację + załącz zdjęcia + wypisz symbole uszkodzonych elementów (elementy opisane są w instrukcji).
  3. Wyślij wiadomość na naszą skrzynkę e-mail (kontakt@meble-north.pl).


Nie wysyłaj paczek samodzielnie - my zorganizujemy transport, biorąc koszty na siebie.

Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 14 dni. Staramy się rozpatrywać zgłoszenia w ciągu jednego dnia.

Niestety czas realizacji reklamacji jest mocno uzależniony zaplanowanej od produkcji i może trwać nawet kilka tygodni.

 

Szczegóły reklamacji zawarte są w regulaminie https://meble-north.pl/content/3-regulamin w punkcie VII.

W przypadku jakichkolwiek pytań bardzo prosimy o kontakt.

Produkt dodany do ulubionych.