Zwrot produktu

Klient ma prawo do zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym oraz fabrycznie zapakowane.

Informujemy, że zwrotowi nie podlegają produkty wykonane na indywidualne zamówienie, czyli produkty nieprefabrykowane dostosowane do specyfikacji klienta. W praktyce dotyczy to wszystkich łóżek.

W przypadku pytań dotyczących zwrotów prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

 

Reklamacje

Realizacja Door-to-Door - zgłaszasz reklamacją, a my robimy resztę.

Nie musisz samodzielni drukować etykiet i wysyłać towaru jak w standardowej formie.

Po prostu siedzisz w domu/pracy/ogrodzie/gdziekolwiek i zgłaszasz problem przez e-mail

Krok po kroku:

  1. Zrób kilka zdjęć uszkodzenia/wady.
  2. Opisz sytuację + załącz zdjęcia + wypisz symbole uszkodzonych elementów (elementy opisane są w instrukcji).
  3. Wyślij wiadomość na naszą skrzynkę e-mail (kontakt@meble-north.pl).


Nie wysyłaj paczek samodzielnie - my zorganizujemy transport, biorąc koszty na siebie.

Ustawowy czas rozpatrzenia reklamacji, to 14 dni. Staramy się rozpatrywać zgłoszenia w ciągu jednego dnia.

Niestety czas realizacji reklamacji jest mocno uzależniony zaplanowanej od produkcji i może trwać nawet kilka tygodni.

 

Szczegóły reklamacji zawarte są w regulaminie https://meble-north.pl/content/3-regulamin w punkcie VII.

W przypadku jakichkolwiek pytań bardzo prosimy o kontakt.

Produkt dodany do ulubionych.