FAQ
1. Jak dokończyć przerwaną płatność?
Niestety, powrót do przerwanej płatności nie jest możliwy. Nie mamy również możliwości podania danych do dokonania ponownej wpłaty, ponieważ do każdej próby płatności przypisywane są indywidualne dane, tj. unikalny numer transakcji, numer rachunku odbiorcy i kwota zamówienia.
Przerwana transakcja zostanie anulowana automatycznie, bez obciążania konta:
- do 24 godzin – dla płatności kartą;
- do 5 dni – dla płatności BLIK i przelewów online oraz do 10 dni dla przelewów tradycyjnych
Należy ponownie złożyć zamówienie i spróbować zapłacić jeszcze raz.
2. W jaki sposób mogę anulować rozpoczętą płatność?
Jeśli płatność nie została dokończona, anulujemy ją automatycznie:
- po 24 godzinach, gdy wybrano płatność kartą
- po 5 dniach, gdy wybrano płatność przelewem, BLIK lub na raty
Jeżeli środki zostały już przekazane, skontaktuj się z nami w sprawie zwrotu.